לא יאומן: הפרקליטות הורתה על שחרור הערבים שהתעללו בנער החרדי

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לא יאומן: הפרקליטות הורתה על שחרור הערבים שהתעללו בנער החרדי

    מדובר בהוראה של פרקליטות מחוז ירושלים, בניגוד להמלצות החד משמעיות של המשטרה בתיק, שהמליצה להשאירם במעצר עד לתום ההליכים, לאור חומרת המקרה. עו"ד של הנער איתמר בן גביר: "שחרור המתעללים בתנאי הרחקה זמניים היא יריקה בפרצוף של חסר הישע והחלש בפרט"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא נתפס: פרקליטות מחוז ירושלים הורתה לשחרר את הערבים שהתעללו בעובד החרדי חסר הישע במשך בתוקפה ארוכה ובצורה אכזרית בשופרסל. העצורים צפויים להשתחרר כבר היום, בניגוד להמלצות החד משמעיות של המשטרה שהמליצה, להשאיר את הערבים במעצר עד לתום ההליכים, לאור המקרה הקשה וההתעללות שנמשכה זה זמן רב.

    עו"ד של המשפחה איתמר בן גביר הגיב להחלטה השערוריתית: "מדובר בהחלטה של פרקליטות המחוז המנוגדת להמלצת המשטרה להעמיד לדין את המתעללים ולבקש מעצרם עד לתום ההליכים".

    בן גביר תוקף את הפרקליטות ושואל מה היה קורה אם היה מקרה הפוך: "מדובר בהחלטה מחפירה של פרקליטות המחוז שנותנת אור ירוק למתעללים וסדיסטיים למיניהם. אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך חלילה ויהודים היו מתעללים בערבי חסר ישע, בפרקליטות היו מגישים בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים".

    עוד תקף בן גביר: "שחרור המתעללים בתנאי הרחקה זמניים היא יריקה בפרצוף של חסר הישע והחלש בפרט כאשר נחשף שמדובר בהתעללות קבועה במשך זמן רב".

    לסיום מסביר בן גביר את ההבדל בין התנהלות המשטרה בתיק לפרקליטות: "צריך לשבח את המשטרה שעבדה במקצועיות ויעילות אך הפרקליטות בהחלטה בעייתית וחסרת אחריות פוגעת בשלטון החוק ומעבירה למתעללים מסר שהכל מותר והם אפילו לא ישלמו את המחיר. לא ולא אשתוק ואנקוט בכל הליך העומד לרשותנו נגד שופרסל ונגד המתעללים שיחזרו כרגע לכפרם כגיבורים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה רק בגלל שזה ילד חרדי ככה עושים לו.
      ואם זה היה הבן של בני גנץ היו הורגים את כל הערבים וכובשים את כל עזה אבל אם זה ילד חרדי משחררים את הערבים שהיתעללו בו בושה למדינת ישראל ולרדיו קול חי שבכלל מעלה את הכתבה הזאת.